úterý 13. května 2014

Zdravím děvčata, tak se nám narodil vnouček a já jsem se řekla, že musím zvládnout pověsit jeho fotografii jako obraz na zeď. Myslím si o sobě, že nejsem úplně nešikovná a leccos si dokážu udělat sama, ale protože má začínající artrózu v rukou, do některých prací jsem se do minulého týdne raději nepouštěla.

Vybrala jsem vhodné místo, kde bude náš junior na očích a začala s vyměřování místa kam umístit háček na obraz. Dokonce jsem použila i vodováhu a přípravné práce jsem dokončila vcelku dobře. Pak to, ale začalo. Vzala jsem manželovu vrtačku a nastal první problém. Nasadit vrták a utáhnout byl pro mne nesplnitelný úkol. Artróza je protivník, kterého jsem nezvládla.

Někdy mne ten můj opravdu štve, ale tentokrát jsem ho v duchu pochválila. Před časem si totiž koupil soupravu nářadí na zavěšení obrázků InstaHang. Součástí soupravy jsou speciální připínáčky a háčky.



Pomocí vestavěné vodováhy vyrovnáte Instahang a silně stisknete madlo. A je to. Děvčata věřte mi práce s InstaHangem je jednoduchá a místo, aby jste v rukou držely těžkou vrtačku uděláte pouze vpich. Nezničíte zeď a nemusíte používat kladivo se hřebíky. Musíte si pamatovat jedinou věc, nelze to použít do panelů.

Mnoho štěstí

přeje pražská Teta

Žádné komentáře:

Okomentovat