středa 28. května 2014

Chci zahradní hadici.

Zdravím děvčata, minule jsem se chlubila, že se nám narodil vnouček. Teď se Vám musím pochlubit jak jsem vyřešila zahradní problém. 

V neděli jsem drandila s juniorem po zahradě a najednou jsem narazila na hadici, kterou můj muž samozřejmě nechal ležet v trávě, protože je těžká, dlouhá a musí se stočit a uklidit. Tisíckrát jsem mu říkala, aby rozvedl po zahradě zavlažovací zařízení. Jako když házíš hrách na zeď.

Sluníčko krásně svítilo, jezdila jsem si klidně a najednou bum, narazila jsem na to hroznou hadici a div jsem našeho juniora nevyklopila. Vykřikla jsem, a dost!!! Vletěla jsem jak drakouš ke kompu a našla jsem to během pěti minut. Viděla jsem v televizi reklamu na smršťovací zahradní hadici. Na internetu je desítky prodejců.

Nikdo z nich neměl tak dlouhou jak jsem potřebovala. Pak jsem objevila www.zahradni-hadice.com a tam jsem objevila akci zahradní smršťovací hadice 2x30m. Přesně to jsem potřebovala. Mají tam zahradní smršťovací hadice všech možných délek a dokonce i různé nástavce a ostatní závlahové pomůcky. Paráda. Konečně budeme mít na zahradě pořádek. Jsou celkem lehké, takže se nebudu muset doprošovat o úklid.




zdroj: http://www.zahradni-hadice.com/files/akce-zahradni-hadice-smrstovaci-2x30m.jpg?t=1401263932223


Mnoho štěstí
přeje pražská Teta

1 komentář:

  1. Pokud zahradní hadici tak od Valmon, koukněte na jejich web. mají k tomu i příslušenství ;)

    OdpovědětVymazat