úterý 27. října 2015

Tetiny podzimní vychytávky - plynové topení

Podzimní dny se zkracují a zkracují. I teploty klesají a v noci se blíží k bodu mrazu. Mé děti se naučily jezdit na výlety i v zimě a potřebují s sebou mít zdroj tepla. Samozřejmě mají teplé oblečení, ale někdy to nestačí.

Dcera chodí s rybářem. Několikrát s ním šla chytat a vrátila se prochladlá, že jsem o ní měla strach. Sedla jsem ke compu a hledala jak jí pomoct. Našla jsem spousty různých vařičů na PB bomby, ale furt to nebylo to pravé. Až jednou jsem narazila na plynové topení do caravanu. Dokonce se hodí i do bivaku. V tu chvíli jsem věděla, že jsem našla to pravé a hned jsem napsala objednávku.



Je to pohoda, plynové topení je na kartuše, které vydrží až 5 hodin topení. To úplně stačí. Topení váží cca 3,5 kg a hlavně nemusíte nosit zápalky. Topení má piezoelektrické zapalování jako váš domácí sporák. Kartuše obsahuje 227g plynu. 

Je lepší být v teple než nastydnout od nohou. 
Zdraví pražská Teta

Žádné komentáře:

Okomentovat