pátek 2. října 2015

Bambusové ponožky

Pomalu začíná přebírat vládu paní Zima. V noci začínají teploty klesat k nule a na horách dokonce i začalo mrznout. je třeba se zamyslet nad tím co si obléknou v chladných dnech.

I já jsem se zamyslela a došla jsem k názoru, že nejlepší je mí nohy v teple. Již moje babička tvrdila, že člověk se nejlépe nastydne, když nemá nohy v teple. Rozhodla jsem se pořídit si tzv. termo bambusové ponožky.

Dozvěděla jsem se, že se vyrábí tak, aby poměr příměsí byl asi 35% bambusového vlákna a 60% bavlny. Mají několik výhod, jsou vysoce prodyšné, mají termoregulační schopnosti, jsou silně absorpční a též odolné před UV zářením. Co to znamená? Nepotí se v nich nohy, nepáchnou a určitě nemusím mít strach před plísní mezi prsty.

Musím říci, že jsem velmi spokojená a jen pro Vaši informaci koupila jsem si 5 párů dámských bambusových ponožek a ještě 3 páry termo ponožky.


Zdroj: http://bambusove-ponozky.blogspot.cz/

Radím Vám pořiďte si je také a určitě nebudete mít v zimě potíže se studenýma nohama. Zdraví pražská Teta.

Žádné komentáře:

Okomentovat